SNODD FRÅN MY!!!!

Vad heter ni? Malin & Stefan
Hur träffades ni? På en fest...
Är ni förlovade?  Japp
Bor ni ihop? Ja sedan många år (har tappat räkningen hahaha)
Har ni barn? Ja, 2 troll ungar!!
Har båda körkort? Ohh ja
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart
Kommer du ihåg er första kyss?  Japp
Vem sa "Jag älskar dig" först? Usch kommer inte ihåg
Vem är äldst? Stefan
Vilka stjärntecken är ni? Fisk och Kräfta
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst?  Stefan
Vem sjunger bäst? Precis lika dåliga skulle jag vilja säga haha
Håller ni i handen på stan? Inte allt för ofta hihihi
Var nån av er oskuld när ni träffades?
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja det kan man väl lungt säga!
Vad har ni gemensamt?  Mycket men framför allt BARNEN
Blev du kär i första ögonkastet? Nä men det tog inte så lång tid (längre för honom)
Har ni någon speciell låt? Tror inte de…
Har ni några "fri kort"?  BRAD PITT isåfall......
Har ni stora framtidsplaner? Ja framför allt med huset som vi ska bli gamla i
Har ni gråtit i varandras armar? Ja men mest jag...
Har ni varit utomlands tillammans? Jadå
Vilket är ert bästa minne? Barnens födelse 
Vem lagar bäst mat? Jag om man inte vill ha fiskgratäng i ugnen!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Slöar när vi kan 
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte alltid men ofta
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä det vill jag inte påstå
Blir du lätt svartsjuk?  Nä oftast inte men det beror på vem det är.....!
Brukar ni bråka? Nä det har lugnat sig med åren, haha 
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hjärtat! 
Brukar nån av er prata i sömnen? har hänt båda

Kommentarer
Postat av: my

Utmanad! kolla min blogg!

2009-10-06 @ 07:15:03
URL: http://vargroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0